top of page

Digital jobbstøtte

Gå til verktøyet

jujuman___button_design_for_website._white_background._styleref_2a931ac8-ad13-47de-bbba-00
jujuman___website_background._A_faded_image_of_a_happy_male_log_fcaa663c-865c-409d-93b3-2b

Språkstøtte i arbeidsituasjoner

Når noe oppstår i praksis, trenger deltakere klar støtte, raskt. Den mobile modulen gir korte, handlingsrettede svar:

  • Strategi: hva gjør jeg først, hvem kontakter jeg, hvordan følger jeg rutiner (f.eks. kundebehandling, avvik, HMS)?

  • Språk: en håndfull høflige fraser, nøkkelord og setninger man kan si akkurat nå – og en enkel variant å skrive i logg eller beskjed.

Målet er å styrke både språklig trygghet og praktisk mestring i situasjonen, og samtidig bygge forståelse av rettigheter, plikter og kulturkoder i norsk arbeidsliv.

Infor

123-456-7890

Follow Me

  • LinkedIn
  • Twitter

© 2035 By Nicol Rider.
Powered and secured by Wix

bottom of page